Hogyan adhatom le a rendelésem?

Keresd meg a megrendelni kívánt terméket csak úgy böngészve, vagy akár a keresés funkciót használva. 

 

Kattints a kívánt termékre, majd részletesen olvasdd el a termék leírását, rendelés előtt mindenképp ellenőrizd a méreteket! 

Kattints a “KOSÁRBA TESZEM gombra! 

 

Válogatás után nézd át a “KOSÁR” tartalmát, amit a weboldalunk felső részén fogsz megtalálni.

 

Itt lehetőséged van változtatni a darabszámon, vagy akár termékeket kivenni is.

Amennyiben rendelkezésedre áll kuponkód, kérlek írd be a “Kuponkód” mezőbe, hogy érvényesíteni tudjuk kedvezményed. Ezután kattints a “Kuponkód beváltása” gombra.

 

Ha megvan, kérlek válaszd ki a számodra megfelelő szállítási módot.

Ha folytatni szeretnéd a vásárlást, akkor kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra. 

 

Itt a szükséges adatokat (név, cím, mobiltelefonszám, email cím) töltsd ki! 

Add meg a szállítási, számlázási címed!

 

Ha a számlázási címed eltér a szállítási címtől, kérünk, töltsd ki a megfelelő adatokkal.

 

A rendelés összesítése következik, ahol a megjegyzés rovatba üzenetet, a megrendeléshez kapcsolódó információt írhatsz nekünk. Ne felejtsd el bepipálni, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, és mehet a klikk a “MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.

 

Sikerült, végigértél 🙂

 

Minden sikeres rendelés leadás után megrendelés visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelésed adataival. A megrendeléssel, illetve a kiszállítással kapcsolatban folyamatosan tájékoztatunk a megadott e-mail címeden. Éppen ezért kérünk, a rendelésnél mindig működő, ellenőrizhető e-mail címet adj meg.  

 
 

Ha elakadsz a rendelés során, kérdésed merül fel,  írj nekünk az

 info@ekszermano.hu e-mail címre, 

vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 0620/27-48-456 mobiltelefonszámon 

hétköznapokon 9-16 óra között. 

 

 

Mit jelent a banki átutalásos fizetés? 

 

Webáruházunkban lehetőséged van átutalással kiegyenlíteni vásárlásod ellenértékét. Ez minden esetben előre utalást jelent! Vagyis addig nem tudjuk postára adni a csomagodat, míg az összeg meg nem érkezett a számlánkra! A rendelés végösszegét közvetlenül az OTP banknál vezetett számlánkra tudod befizetni, ez semmilyen plusz költséggel nem jár, viszont rögtön megjelenik a számlánkon!

Az átutalásra 5 munkanap áll rendelkezésre, utána a megrendelést automatikusan töröljük!

Ha valami miatt mégsem tudsz időben utalni, kérlek jelezd nekünk telefonon vagy e-mailben!

 

Átutalásodat a következő bankszámlaszámra várjuk:

 

Petői Alexandra

OTP Bank

11773418-00441380-00000000

 

 

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérlek írd be a megjegyzés rovatba a rendelésszámot, amit a visszaigazoló e-mailben találsz.

 

 

 

 

 

HOGYAN ŐRIZHETEM MEG ÉKSZEREIM ÁLLAPOTÁT/SZÉPSÉGÉT?

 

Szabályok :

 

– Ne viselje az ékszereket alvás, fürdés vagy úszás közben.

 

– Az ékszerek tisztításához ne használjon vizet vagy alkoholtartalmú folyadékot.

 

– Az ékszereket ajánlott ékszerdobozban ill. ékszerzacskóban tartani.

 

– Ne tárolja az ékszereket hosszabb ideig párás környzetben vagy tűző napon.

 

– Használat után ajánlott az ékszereket száraz kendővel áttörölni.

 

– Az üveglencsés ékszereket igyekezzen óvni az ütődéstől, hiszen felülete hamar karcolódhat illetve ki is      eshet a helyéről!

 

 

 

 

MIÉRT VÁSÁROLJAK BIZSU ÉKSZERT?

 

 

 

A bizsu ékszerek épp olyan szépek, mint nemesfémből készült, drágakővel díszített társaik, ám lényegesen olcsóbbak, így mindenki számára elérhetőek. Egyik legnagyobb előnye, hogy minden ruhához más-más kiegészítő viselhető, így megjelenésünk stílusa könnyen és szabadon variálható.

 

 

 

Hordhatják-e fémérzékenyek az ékszereket? 

 

 

Ékszereink javarészt nemesacélból készültek, melyeket már érzékenyebb bőrű vásárlóink is viselhetnek.

Azonban fontos tudni, hogy minden bőrtípusnál más-más reakció léphet fel. Sajnos ezáltal garantálni NEM TUDJUK azt, hogy a saját bőrtípusoddal is passzol az anyag. 

              * A köldökpiercingek rozsdamentes acélból készültek, így azok fémérzékenyeknek nem ajánlottak! 

 

 

 

Fizethetek-e utánvéttel? Ha igen mennyibe kerül?

Igen

Az utánvét díja: 2390 forint . 

 

 

 

 

Van üzletünk? 

 

 

Nincs, csak webáruházként üzemelünk.

 

 

Hogyan tudok elállni?

 

 

Jelezd felénk írásban vagy telefonon, hogy szeretnéd visszaküldeni a rendelésedet, majd add fel ajánlott levélként. Mi jelezzük, ha megérkezett és visszautaljuk az árát.

 

 

Mi a teendő akkor, ha nem jó méretet, színt, stb. rendeltem és szeretném kicserélni?

 

 

Ebben az esetben jelezd felénk, hogy mely termékek nem lettek jók, illetve melyik termékekre szeretnéd cserélni. A rossz termékeket küld vissza a címünkre, mi pedig küldjük a csere termékeket. Csere esetén mindig a megrendelő fizeti a csere postaköltségét is! Ebben az esetben 14 napod van arra, hogy jelezdd!

 

 

Láttam egy terméket az oldalon, de már nincsen raktáron. Hogyan tudnék hozzájutni?

 

 

Írj egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak, hogy be tudjuk-e még szerezni vagy már kifutott termék. Ha be tudjuk szerezni, akkor 3-4 hét mire megérkezik, kérlek ezt vedd figyelembe!

Shopping Cart